top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 440


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

شهامت میخواهد

دوست داشتن کسی که

میـــدانی هیج وقت

به او نخواهی رسید.....



نظرات شما عزیزان:

کـ ــ ــتـــایون
ساعت9:17---22 مرداد 1392
خریت میخواد نه شهامت

علوی
ساعت1:48---24 تير 1392
وقتی میگویم به سراغم نیا ، فکر نکن که فراموشت کرده ام یا دیگر دوستت ندارم ، نه ، وقتی دلت با من نیست ، بودنت مشکلی را حل نمی کند ، تنها دلتنگترم می کند ...
اونی که رفت ، تاریخ انقضاش واسه زندگیت تموم شده ، اگه اعتباری بهش بود ، نمیرفت .ذات زندگی با رکود سازگار نیست ، پس باید پذیرفت و به زندگی ادامه داد...شاد و امیدوار...


mahsa
ساعت11:28---22 تير 1392
مـَטּ اینجآیَمـ..!

× جآیـے ڪِـﮧ وَقتِـ رَفتَنَت ایستآدِهـ بُودے وُ نِگــــ♥▒♥ــآهَمـ مـے ڪَردے..!

× آمَدِه اَمـ تآ بِبینَمـ اَز اینجآ چِگُونِــﮧ بُودَمـ ..

× ڪِـﮧ تُو اَشکـ هآیَمـ رآ نَدیدے..

upam


الهه ... نمكدون
ساعت0:17---22 تير 1392
خيلي دلم واسه پستات تنگ شده حبيب آقا. هر چند هميشه همشون دردناك بود ولي مشخص بود از ته دله

atefeh
ساعت14:34---21 تير 1392
weblog alii dari,,,khoshhal misham b web log manam sar bezani,,age khasti tabadol link konim


الهه ... نمكدون
ساعت9:10---27 خرداد 1392
خيلي مهربوني كه خودتو مقصر دونستي..... هركاري هم كرده باشي خيلي ديگه نازشو كشيدي. من در جريان نيستم ولي هرچي هست خدا بهت صبر بده حبيب آقا

♥ ZhIlA♥
ساعت8:17---27 خرداد 1392
یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم…
یه دل گرفته…
یه زندگی پر از خالی…
من سرشارم از تنــهایـــــــــی…


الهه ... نمكدون
ساعت23:58---26 خرداد 1392
خوب واسه دوستات بنويس ولش كن اينقدر واسش نوشتي چقدر سنگ دل بود كه نفهميد.
ما رو تنها نذار


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:01---26 خرداد 1392
میگفتند:



سختی ها نمک زندگــــــی است



امّا چرا کسی نفهمید



"نمــــــک"



برای من که خاطراتم زخمی است



شور نیست...



مزه "درد" میدهد.




ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:59---26 خرداد 1392
آخَــــــر ِاین کوچه


همان بُــــن بستی ست


که از شکاف ِ پنجره ها


تکه تکه


تگــــــرگــــــ می بارد...


و کنون


خستــــه ترین عابر ِ این شهر


کـ ــ ــتـــایون
ساعت14:01---25 خرداد 1392
:
khandidam.... D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com